Sorgu odasi 47. Haftanin Konuğu X Admin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

IF

IF Bot
Katılım
Nisan 7, 2019
Mesajlar
852
Puanları
43
Tepkime puanı
337
Merhaba Değerli IRCFORUMLARI.com.tr Üyeleri,

Yönetim kadromuzdan sorgu odasina senede bir kere konuk aliyoruz sormak istediğiniz herşeyi çekinmeden sorabilirsiniz.
47. haftanın sorgu odası konuğu değerli Proje Sorumlumuz @X

Hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz buyrun sorguya...



Unutmadan,
Şeffaf ve mantıklı sorular sorarak tatmin edici cevaplar alabilirsiniz.
Bölümün adı sorgu odası diye,goygoy ve hakaret boyutuna varacak cümleler yazanlara gerekli işlemler yapılacaktır.
Sonra yok ben duymadım demek yok.
Konuşurken olduğu gibi yazarken de her cümlenizden sorumlu olduğunuzu ve karakterinizi yansıttığınızı unutmayın.

Sorgu başlasın...
 

Run

Exilium
Prens Üye
Katılım
Mart 26, 2019
Mesajlar
13,122
Puanları
93
Konum
Adana
Tepkime puanı
6,837
Forumu aldığın günden beri çok fazla tepkiler alan birisin, genel anlamda iyi iletişimimiz olsa da, ara ara seni eleştirmiş birisi olarak, genel bir forum değerlendirmesinde bulunur musun? Nasıl başladık, nasıl devam ettik, neredeyiz şimdi..
 

Sezen

Ayın Üyesi
Ayin Üyesi
Katılım
Temmuz 25, 2015
Mesajlar
13,030
Puanları
93
Tepkime puanı
5,365
Kimse korkusundan soru sormuyor zaar:D. Tebrikler ibrahim abi
 

X

Yönetici
Proje Sorumlusu
Katılım
Mart 23, 2019
Mesajlar
8,615
Puanları
93
Konum
İzmir
Tepkime puanı
12,464
Forumu aldığın günden beri çok fazla tepkiler alan birisin, genel anlamda iyi iletişimimiz olsa da, ara ara seni eleştirmiş birisi olarak, genel bir forum değerlendirmesinde bulunur musun? Nasıl başladık, nasıl devam ettik, neredeyiz şimdi..
Merhaba Run, biz bir yer kurduk, aldik demeyelim.

Tabi ki sevgili Double dostumuzun ricasiyla aldigimiz ircmedya.com yeni bir oluşumdu ve emekleme asamasindaydi.

Forumsali zaten defalarca anlattik haftanin 4 gunu calisan part time forum gibiydi zaten webarsivden kisa bir aramayla son zamanlardaki haline rahatca erisebilir kullanicilar.

Sen simdi tepki deyince bende aldigim tepkilere bir bakayim dedim

11B56905-BC29-4D54-AE59-64E0CD3119CB.jpeg

931D3911-0080-4868-A01F-27A777B0A70A.jpeg

Yine fena sayimaz. Yonetici pozisyonunda olan biri tepki almayi kabullenerek bu isi yapacak zaten. Mahallene muhtarda olsan, ulkede yonetsen bizim gibi bir platformda kursan bu isin kanunu bu.

Artniyetle yazilan yazilar harici anlik ofke sicakligiyla biz olayin onune gecerek kimi zaman hakaretlestikleri kisileri dahi unutturup adeta paratoner gorevi görüyoruz.

Insanlar birbirini yiyecegine bize sallasin onemli degil, benim hayatim forumlarda gecti, az cok insan psikolojisinden anliyoruz artik ister istemez.

Forumlarda inisler cikislar olur benim bile hayat mücadelesinde bazen giresim gelmiyor, normal bunlar. Burada 3 senedir tekrar bulunuyorum, 15 yillik forum tecrubem var forumsaati.net den tut 1forum.nete Turkiyenin zamaninin en büyük metin2 oyun forumu hepgelden ircforumlari.nete zurnaalemi.netten tut yorumla.nete kadar bircok forum sahipligini ve dahi yoneticiligini yapmak nasip oldu.

Elhamdulillah kimse arkamizdan diyemez ki bir ahlaksizlik yapti, paramizi yedi ne bileyim namumusumuza goz dikti. Benim icin herseyden onemlisi bu sicildir.

Baki’nin dedigi gibi Hos bir sada biraktiysak ne ala.
 

X

Yönetici
Proje Sorumlusu
Katılım
Mart 23, 2019
Mesajlar
8,615
Puanları
93
Konum
İzmir
Tepkime puanı
12,464

f5

Gümüş Üye
Katılım
Kasım 20, 2014
Mesajlar
7,100
Puanları
93
Tepkime puanı
1,235
Başlıkta X admin yazılmış sadece X yetmez miydi.d
 

Yarmagül

Prenses Üye
Katılım
Ekim 2, 2012
Mesajlar
15,457
Puanları
93
Yaş
31
Konum
İstanbul
Tepkime puanı
7,805
X admin beyyyy hoş geldinizzz
ban attıkdan sonra bir pişmanlık hissi filan geliyor mu arada sırada ?
:D
 

X

Yönetici
Proje Sorumlusu
Katılım
Mart 23, 2019
Mesajlar
8,615
Puanları
93
Konum
İzmir
Tepkime puanı
12,464
X admin beyyyy hoş geldinizzz
ban attıkdan sonra bir pişmanlık hissi filan geliyor mu arada sırada ?
:D
Selam Yarmagül, insanlarin kutsalina, manevi degerlerine hatta ailesine kadar kufur edildigi zamanlarda keske elimizden ban atmaktan baska seylerde gelse diyoruz.

Başlıkta X admin yazılmış sadece X yetmez miydi.d
Sen bayadir bir cikis pesindesin F5, aradigini bulacaksin sanirim.

Teşekkürler, sorum yok.
Ben tesekkur ederim.
 

f5

Gümüş Üye
Katılım
Kasım 20, 2014
Mesajlar
7,100
Puanları
93
Tepkime puanı
1,235
Ben yokuş aşağı yuvarlanıyorum diye düşünüyordum, tşk tespitiniz için.
Soru sorayım o zaman neden bu kadar gerginsiniz?
 

X

Yönetici
Proje Sorumlusu
Katılım
Mart 23, 2019
Mesajlar
8,615
Puanları
93
Konum
İzmir
Tepkime puanı
12,464
Ben yokuş aşağı yuvarlanıyorum diye düşünüyordum, tşk tespitiniz için.
Soru sorayım o zaman neden bu kadar gerginsiniz?
Buralarda yuvarlanmazsin umarim.

Gergin degilim, saygisizlik yapmadigim birisi ergenlesip cocukca davraninca, hakettigi sekilde cevap veriyorum diyelim.
 

Extraction

Yönetici
Super Moderator
Katılım
Mayıs 12, 2014
Mesajlar
4,648
Puanları
93
Yaş
32
Konum
İstanbul
Tepkime puanı
1,685
Merhabalar abi,
Bende 15 yıla yakındır forum geçmişi biri olarak şunu sormak istiyorum;

İleriye dönük planların nelerdir?
Mesela teknoloji sitelerinin forumları var ona benzer bişey yapmak mantıklı olur mu?

Birde şey var sanki forumlar eskisi gibi çok tutulmuyor gibi geliyor mu sana da, forum ortamlarının geleceği ne olacak abi sence? Bu biraz 2. soruyla da alakalı gibi teknoloji forumu gibi…

Şimdiden teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: X

Co-Dio

E = mc²
Uzaklaştırılmış
Katılım
Mayıs 10, 2014
Mesajlar
3,301
Puanları
93
Konum
Samanyolu
Tepkime puanı
914
Nickiniz neden X?
 
  • Beğen
Tepkiler: X

X

Yönetici
Proje Sorumlusu
Katılım
Mart 23, 2019
Mesajlar
8,615
Puanları
93
Konum
İzmir
Tepkime puanı
12,464
Merhabalar abi,
Bende 15 yıla yakındır forum geçmişi biri olarak şunu sormak istiyorum;

İleriye dönük planların nelerdir?
Mesela teknoloji sitelerinin forumları var ona benzer bişey yapmak mantıklı olur mu?

Birde şey var sanki forumlar eskisi gibi çok tutulmuyor gibi geliyor mu sana da, forum ortamlarının geleceği ne olacak abi sence? Bu biraz 2. soruyla da alakalı gibi teknoloji forumu gibi…

Şimdiden teşekkürler.
Merhaba kardesim, sorularina elimden geldigimce yanit vereyim ;


İleriye dönük planların nelerdir?
Mesela teknoloji sitelerinin forumları var ona benzer bişey yapmak mantıklı olur mu? “

Bizim gibi 90 model internet kullanicilarinin artil devri gecti, bakma burayida binbir emek ve zahmetle yasattik, yasatiyoruz.

Belirli bir amaca yönelik olan ; bkz r10.net , agaclar.net , memurlar.net gibi siteler harici genek paylasim platformu olarak kurulmus forumlarin yuzde 90’i kapandi zaten.

Yazilimla alakali redditi cok begeniyorum mesela o tarz bir fikir vardi aklimda ilk basladigim zamanlarda.. Yuksek maaliyetli bir proje olmasina ragmen hevesliydim. Fikirlerim çok degisti maalesef.

“ Birde şey var sanki forumlar eskisi gibi çok tutulmuyor gibi geliyor mu sana da, forum ortamlarının geleceği ne olacak abi sence? Bu biraz 2. soruyla da alakalı gibi teknoloji forumu gibi… “

Evet ilk soruna cevaben dedigim gibi zaten bizim kullanim süremiz doldu. 2 Teknoloji forumu var begenerek nadirende olsa girer bakarim, technopat ve shiftdelete. Bu siteler vbulletin tabanli forum olarak kurulmus olsada farkli bir yazilim ve özellikle youtube gibi sosyal medya araclarini kullanarak sitelerini farkli bir platforma tasidilar. donanimhaber tabi ki bu isin oncusu ama oda senelerdir sadece isminin ekmegini yiyiyor.

Eline saglik, sorularin guzeldi gercekten.
 

Maral

Bronz Üye
Katılım
Mart 1, 2014
Mesajlar
4,595
Puanları
93
Yaş
27
Tepkime puanı
850
Kolay gelsinnnn
 
  • Beğen
Tepkiler: X

Asrevya

Prenses Üye
Katılım
Şubat 5, 2018
Mesajlar
6,590
Puanları
93
Konum
Mizan
Tepkime puanı
4,966
Merhaba,

MalcolmX hayranligim bir yana bu tarz platformlarda nickname almamizin sebebi anonim kalmak istememiz. X den daha anonim herhangi bir kelime veya olgu dusunemiyorum. Cokta severim bu nicki. Tesekkurler.
Tebrik ederim.
MalcolmX'ten X, tahmin etmiştim.:) Ben de çok severim.
Sizden MalcolmX'in bir sözünü paylaşmanızı istesem bu hangisi olurdu?
İdeale ait bir hayatın anlamı nedir sizce?
 
Son düzenleme:

X

Yönetici
Proje Sorumlusu
Katılım
Mart 23, 2019
Mesajlar
8,615
Puanları
93
Konum
İzmir
Tepkime puanı
12,464
Tesekkurler Maral, artik nickinede kavustun. Seni daha aktif gormek isteriz :)

Tebrik ederim.
MalcolmX'ten X, tahmin etmiştim.:) Ben de çok severim.
Sizden MalcolmX'in bir sözünü paylaşmanızı istesem bu hangisi olurdu?
İdeale ait bir hayatın anlamı nedir sizce?
Merhaba saygideger hocam ;

MalcolmX’in biliyorsun hayati sinif ve inandigi degerlerle mucadeleyle gecmistir. Özellikle Cassius Marcellus Clay Jr. (Muhammed Ali) , Lew Alchindor (Kareem-Abdul Jabbar) gibi populer kultur ikonlarini etkilemesi, musluman olmalari ve Amerikada verdikleri esitlik ve dahi özgürlük mucadeleri beni cok etkilemistir.

Aslinda Lew’in musluman olmasi MalcolmX’in vefatindan sonraya tekabul eder, kendi agzindan bir yaziyi paylasayim ;

Baştaki bilinçlenme sürecimde en büyük etkiyi yaratan, üniversitenin ilk yılında Malcolm X'in otobiyografisini okumamdı. Malcolm'ın hikayesi; demir parmaklıklar ardına düşmeden çok önce kendisini hapseden kurumsal ırkçılığın bir kurbanı olduğunu fark edişi beni çok etkilemişti.

Hayati mucadele ile gecen MalcolmX’in tabi inancimiza gore sehit edilmesi , Amerika’da Lew Alcindor gibi bircok genci etkiledi, yasamiyla tamamen ornek teskil eden bir muslumandan ister istemez etkileniyorsunuz.

Benim boylesi sahislardan etkilenmem sadece MalcolmX ile sinirli degildir. Omer Muhtar’inda buyuk bir hayraniyim. Selahaddin Eyyubi’ninde ayni sekilde. Allah nasip etti bir cocuguma ismini koydum, insallah Omer ismini koymakta nasip olur diyorum.

Inandigi gibi yasayan, hakli mucadelesinde hakki yanina alan kisilere buyuk sempatim vardir. Ben bir sozden ziyade dusunce yapisina bakiyorum daha ziyade.

Ideal hayatin sembolu benim icin Hz. Omer’dir , MalcolmX’dir , Selahaddin Eyyubi’dir, Omer Muhtar’dir , 2. Ömer diye anilan Ömer bin Abdulaziz’dir. Bu insanlarin hayatlari, idealleri hayati sorgulama bicimleri ve omurlerini inandigi degerler ugruna sarfetmekte gosterdikleri cabadir.

Sorulariniz icin tesekkurler, saygilar sunarim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst